Busy day.

Har en hel helg med två kalas att planera och handla in till. Hur ska jag orka..
 
Jag ska baka (för första gången) macarones. Och en såkallad Kokos- och Hallonstubbe. 
--->Klicka på länken så kommer ni till receptet.
OCH en budapest stubbe. For the firste time. Haha hur ska detta sluta.
 
Ska redan idag förbereda tårtbotten till Jonas egna födelsedags surpriise tårta, som han ska få imorgon när han kommer hem. Ja, min sambo, Jonas, Fyller 30 år imorgon.
 
 
Så jag och Miranda och Linus, ska överraska honom med en tårta.
Han gillar ju williams tårta.... jag avskyr den... men det är klart jag ska ge honom hans favorit tårta. Aldrig gjort en sådan men det ska väl gå bra. Choklad och päron, är väl inte så svårt. 
 
Dekoration är jag ju ialf. bäst på! Lägger såklart upp en bild när den är klar.
Haha , på alla bakelser. Det här ska ju bli spännande. Har inte bakat något utav det jag ska baka..
 
Sen idag så ska vi ju dra iväg och handla in alltihopa. Ska även köpa mig en hårfärg... jag måste prova att färga utväxten själv. Visst, det är bekvämt att gå till frissan. Men ibland behöver man en tid NU till att fixa håret, och hur lätt är det att få en bokad tid NU.. inte så lätt. Och jag ska ju bara fixa utväxten så... det värsta som kan hända är väl att jag aldrig mer gör om det.... och då vet jag ju det. Haha
 
Så vi får se om jag köper en färg och fixar det själv.... inte så lätt och färga håret själv heller för den delen. Och jag ska ju slinga. Tänker INTE blondera utväxten. Nej, slinga... slinga. 
 
Att vara blond är fan jobbigt!
 
 
Sitter nu också och lägger in grejjer i kassan på lyko.se .
 
Crush 6 , underbar hårinpackning!! 
Matrix hårspray, doftar så himla gott och är den bästa sprayen!
Tuperingsborste, den är jag helt okunnig om, men den verkar ju as bra om man kollar på videon som dom har länkad på lyko. Och björn axen, silver spray. Den ska tydligen vara bra. Och om jag nu ska färga utväxten själv, så kommer jag nog vilja ha den här nära till hands.
 
Har tidigare haft loreal silver shampo. Den var bra. Men vill prova den här med spray.
 
Nej, hej svejs!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback