uh oo .

Ingen regn idag.
änsålänge!  Ska du tydligen vara 100% regn sen efter klockan 16. 
Torsdag idag, Jonas kommer hem.
Men full fart blir det, aldrig lugn och ro för min del...
Imorn ska vi ha kalas här hemma så det är bara att hoppas på bättre humör än jag haft de senaste dagarna.
Har sovit hela natten inatt ialf. tror jag. Så känner mig väl skapligt utvilad.
Men allergin är icke borta så den förstör det mesta. Kan äta någolunda bättre då det nog börjar försvinna, det där "skavsåren" jag har/haft i munnen, som gjort det väldigt svårt att njuta av något alls att stoppa i munnen.
Känner mig just nu mest dimmig och dåsig hela jag. Blir nog bättre efter lite mat i magen.
Sen ska jag väl sätta igång och städa här hemma. Plocka iordning alla saker osv.
Inge roligt att ta tag i det imorgon förmiddag ifall jag mår dåligt då. Morgnar och kvällar är värst.... fast även mitt på dagarna, det är ju alltid problem när jag ska lägga mig ned och försöka ila. Nej, det tillåter inte min käre son i magen.
Vill färga håret också .... eller? Haha jag har sådan krånglig beslutsångest. Men jag är seriöst väldigt ljus mitt på huvudet, överhåret. Mittenhåret är mörkbrunt och sen underhåret ljust igen... förstår inte hur det kunde bli så.
Så jag velar och velar... ska jag göra det jag tänkt?
Eller ska jag bara göra som jag brukar?
Det jag tänkt är ju att färga av så mycket av det där mörka som man aldrig blir av med, och sedan tona det så det blir mer intakt med min naturliga. (det ljusa i mitt hår)
Eller som jag brukar. Färha det hela brunt.
Och hur bra är det egentligen att hålla på och grejja med håret i mitt tillstånd? 
åh hej och hå. Har verkligen ingen lust att ha kalas här hemma imorgon. Det är tufft att vara gravid, speciellt när man måste möta släktingar och slå på leendet och berätta att man mår bra. (fast man egentligen inte gör det)
JAG ÄR ETT VRAK PEOPLE!!!!
Men det är ju inget man vill visa utåt såklart. "Ska man vara fin får man lida pin"
But hey, jag är faktiskt gravid. I´ve got all the rights here!
Det värsta med födelsedagar är att man inte är ensam om dom :P

.... tur jag duscha och platta håret igår kväll, så jag slipper göra det imorn.
blablabla herrå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback