Regn prutt dag idag

Det är onsdag och det REGNAR. Var hur fint och skönt väder igår.... hade tillochmed horts (som Miranda säger) på mig. Men idag ska det verkligen regna hela dagen verkar det som.
Verkar vara uppehåll nu bara för att jag skriver att det aldrig verkar bli något. jaja ...
Har inget roligt att skriva faktiskt så förstår inte varför jag ens skriver...
allt är bara blajj.
Gravid och har pollen.
Kan inte sova om nätterna.
Kryper i hela kroppen. (inte bebisen)
En unge som klättrar på väggarna, som måste underhållas.
Har verkligen no clothes som passar mig.
Och en kär sambo som aldrig är hemma ....
Hur ska detta gå egentligen?
Det är inte lätt alltid, att klara av allt på egen hand :(
Önskar just nu bara avlastning i helgen av min kära sambo.

Lugn och ro .... är väldigt långt borta.
Ensamstående Mamma, fast ändå inte. Familj on the weekends.


Mådde riktigt dåligt igår, mådde illa rätt länge och ville bara spy. Cyklade ner till affären här hemma med Miranda, handla mjölk och saft och kakor då vi skulle få besök av Mamma och syster och co.
Den korta biten, höll på att dö!
Ungen är inte så stillsam utav sig längre.... bara när pappa är hemma, då ska han banne mig inte röra på sig?
Inatt kunde jag faktiskt sova. Men nätterna innan har han sparkat och haft sig hela nätterna.
Känns som det är första gången för mig som jag är gravid. Allt är så nytt. Eller så har jag förträngt sånthär..?
Anywho ... vill att allt ska gå fort nu så bebis kan komma ut och  ... ja, haha kan ju inte säga att det blir lugnare då för det är ju ingen som vet. Kanske blir mer vrak senare än vad jag är nu.
Men alltså, grejjen att gå runt och känna sig allmänt tung och pluffsig. Noll attraktiv och bara eländig.
Not my cup of tea.

Kläd problemet kvarstår. Gravid kläder i minsta storleken, är inte riktigt my size ... får börja använda jonas tröjor istället.
Saknar Jonas .. imorgon kväll kommer han hem. Känns som en evighet!!! :((
Trivs för övrigt väldigt mycket i nya bostaden.

Ikväll så landar det en kär släkting på arlanda :) stannar en månad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback