Nya siffror.

Ja, såhär mycket väger jag nu.

Nu får du bara lägga på dig 1 kg till dude!!

Närå, men när jag väntade Miranda så vägde jag 58 kg , när jag kom in till BB.

Så hur mycket tror ni jag kommer väga den här gången? :)

Jag ska chansa nu faktiskt och se hur nära rätt jag fick.

Jag chansar på att jag kommer väga 62 kg. Jo men det tror jag nog. Eller vem vet, jag kanske inte ens går över 60 kg.

Men men, det återstår att se.

Har väldigt ont i ryggen ikväll känner jag :-/ och magen börjar bli sådär jobbigt hård så jag får svårt att sova.
Har ju svårt att sova varje natt men ja. Anywho, det gör det inte bättre att det är rykande varmt i sovrummet :(

Tror Jonas får koppla in ac:n lite snyggt. För längre fram så vill nog våran lilla son sova gott, och för att sova gott ska dom ju sova svalt.

Har öppnat fönstret nu lite ialf. Hoppas det hjälper lite. Nu ska jag se lite på tv och sen sova.

Natt natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback