Ny vecka.

Ja, ny vecka var det. (känns som Måndag)
Men det är för att Jonas for till jobbet imorse, på riktigt, och han kommer inte hem ... förns på torsdag,
vilket är snart haha hoho hihi :)

Så Bea klagar inte :)
Även fast jag blivit väldigt behövande i min Jonas.
Han åkte ju och jobba igår iofs. men han åkte bara och skruva isär/ihop ? sin maskin. Sen kom han hem.
Nu är ialf. Miranda på dagis, oj så hon hade längtat. Berättar för fullt på dagis tydligen att Mamma har bebis i magen :) hihi vad kul. För en av fröknarna frågade mig imorse om det var sant det hon sa. Gladeligen sa jag ju ja :)
Jätte glad över att hon tar det som en solstråle.
Känner redan att det sparkar och rör sig där inne. Men längtar tills då man kan känna dom utanpå magen. det är så himla mysigt. Att vara gravid är faktiskt det mysigaste som finns. Utöver illamåendet och ständig huvudvärk så man spyr, utöver det så är det helt oövervinnligt att slå en sånhär känsla.
Fick hem efterlängtad post igår.... ultraljudet!! Men såklart ska man behöva bli förbannad också.
Jäkla människor som struntar i ens önskemål. Det är helt ruttet löjligt att inte kunna sätta en Fredag när man för två månader sen ansökte speciellt om en Fredag tid spelade ingen roll.

Och vad fick vi för en tid. En Tisdag klockan 16.30 !?
Så ska vänta in klockan nu så att jag kan ringa in och fråga om dom har FULLbokningar på Fredagar!!!!
Ja, annars får ju kära jonas ta ledig såklart. Han jobbar ju i skoghall nu så man kan ju hoppas att han gör det inom dom 4 närmsta veckorna också. Så han är nära.
Har även en annan lägenhet på G. Har börjat att inse lite nu att det kommer bli väldigt trångt att bo här ändå. Och eftersom vi vill flytta till hus sen då det blir aktuellt ... och bo här tills dess, blir som sagt väldigt trångt.
En 3a på 81 kvm. Litet badrum och små rum....och proppat med prylar i alla hörn :) nej, vi måste nog flytta ialf. så det kan bli mer yta att vara på. Så jag hoppas verkligen på den här lägenheten nu som jag väntar på svar ifrån. Har ännu några i kö före mig... så håller tummarna så dom går av.
...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback