Morsning!

Onsdag idag.
Och här sitter jag, trycker i mig en mandarin och funderar på om jag ska dra iväg idag och sticka sig "lite" i armen.
Det ääär ju så skönt. Som Apoteket reklamen för någon ny salva mot smärtan innan sprutan.
haha och nej, jag ska inte köpa den :P
Igår ringde Åsa. Har inte pratat med henne på jätte länge kom vi fram till haha
Fick veta en hel del och mycket tråkiga saker, och bra saker. Sen skulle hon fara iväg till kumla faktiskt och skriva på lite papper på banken här. Så jag träffade henne en snabbis då jag faktiskt var i krokarna då hon precis hade kommit. Hon hade Trin med sig också, hennes hund, så det var kul och träffa henne en stund.
Hittade även ett regnställ åt Miranda, hon behövde ett nytt, så snacka om att det var bra. Bara 150 kr på ica maxi. Hur bra som helst. Och en sago bok samt pyssel bok, med Bamse. Blev hon lite glad :)
För hon blev ju så sur när jag skulle dra iväg och handla lite snabbt. Hennes pappa kom ju hit så då passa jag på.
Satt hela kvällen igår och grejja med spel i datorn (ja nu när jag ska vara tjockis så måste man ju roa sig lite)
Haha måste bara lägga upp en bild på vad jag såg när jag först startade spelet. (som jonas hade installerat åt mig)
Vad go han är då haha :)
Jaaa, jag har hittat intresse för sims 3 igen. Mest Malins fel. 
Jaaa och hon smsade ju mig igår också. Och jag då med en telefon utan kontakter sitter och stirrar på smset.
"Hej hur är det med dig? Längesen nu igen!! Puss"

Vem fan är det där nu då?!
Visste så innerligt att jag kände igen numret men jag svarar lika korkat som till andra att jag inte har en aning om vem människan är :P
Men kom på strax efter att jag skickade det att det var ju Maaalin :P
Så vi ska försöka planera in en kväll här snart.  
morsning...och godbajs.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback