Lite snö.

Det snöade lite igår kväll, eller som jag och Miranda, "det låter som om det regnar" .
Så imorse var det någon som var mycket glad. Kastade sig i snön direkt innan vi skulle gå in på dagis, och gjorde en snö ängel. 
Fast så himla kallt var det inte, igår var det ju fanken svin kallt!! 
Och stackars Jonas hävde sig ut den Morgonen klockan 4.30 och åkte till....sandviken tror jag, för att hämta sin husvagn och köra den till Degerforsen. Kraken. Det var tydligen väldigt halt. Man blir inge orolig nej då!!
Han ska vara där i 2 veckor. That sucks!

Faaaaaast... ähähä .. så ringde Jonas mig när han kommit till rätta och så i vagnen och vänta in värme, så berätta han att dom inte får jobba förns... Mååndag??!! what-a ? ...
Nej, dom måste tydligen gå en utbildning först (det är nåt med att borra i vatten) och den kursen var bokad nu på Fredag, men kanske blir flyttad till Onsdag och efter den.... åker han hem igen.
Gör mig inget alls att det där jobbet har noll koll ibland 
Men sen är det 8 veckor han ska vara där... undra hur det ska gå med ultraljudet?
.. Kanske inte ens är dags då iofs. haha bra att man vet vilken vecka man är i .
Men på Torsdag ska jag på KUB-test. Får väl veta då mer exakt.
Nej, undra om man ska slänga i en tvätt. Och vika den tvättade.
Måste lämna blod också.. buuuhu


Stort grattis till graviditeten :)

2012-01-10 // 14:22:05

Tack så mycket :)

2012-01-11 // 09:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback