Blommande äckel!

Har ju världens finaste upp-blommningar. Eller vad man ska kalla det..
Ialf. Så, när man är gravid så får man ju 2 om inte 3 dubblade hormoner, vilket resulterar i as kasst humör och ovälkommna finnar. 
Och jag har fått välrdens löjligaste, men billigaste, salvan som tips!
Av min Pappa faktiskt.

Svaret är:
Kostar 34 kr på apoteket och faktiskt , när pappa tryckte dit lite salva i pannan på mig en dag, så efter 2 dagar var den helt jäkla borta!!
Jag glömde ju helt bort vad salvan hette men min syster har salvan till sin dotter så hon minndes ju.
Så nu ska den inhandlas.
Nu ska inte detta kletas ut i hela sniktet utan bara dutta lite på finnen och låt det sitta bara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback