Bild upp lägg.

Det är sent och jag sitter och har kärleks sms maraton med min käresta... och jag tänkte ju spendera lite tid här och skriva ner lite dittan och dattan men det får enbart bli bilder ifrån mina jul firanden och sådär.
Hoppas alla i övrigt har haft en fantastisk jul & nyår.
Min var lööövly, cuz I was sober and with the love of my life ;)
Puss

Jul firande i vretstorp. 23 december. Dagen mitt hår klipptes :)
Julaftons Morgon. Tila fick såklart också paket.


Julafton hos Mamma & co. Där vi spendera hela kvällen. Mycket skoj :)

Jonas förstod inte sin julklapp först, men seeen kopplade det ;)
Jag hade ju tänkt överraska honom med en viss sak på just julafton. Klarade dock inte av att hålla mig så värst länge.
(vem hade det i en hel månad av besvär)
Det löd ialf. utav detta:
En stor kartong låda såklart. Innehåll: ett blått kuvert där det står Det var...
och så öppnar han och där hittar han ett till kuvert fast i rosa färg med texten: såhär det var tänkt att det skulle gå till.

Och öppnar.
Innuti var där ett vykort (dubelt) med ena sidan "Grattis till dottern" och på nästa blad "Grattis till pojken"
sen det jag skrev till : Vad det än blir så blir ändå du en Pappa. Jag älskar dig.

Gulligt va :)

Han blev så rörd, det var ju huvudsaken för mig.
Sen fick han ett par hörlurar då hans försvunnit :P strunt sak mera. Och ett par vinter handskar då han inga har. Såklart av märket Peak , peak nörd som han är.
Hyper snygga jag och mamma.


Och min coola faster och kusin.


.. oooch min andra kusin som delar säng med min kära sambo. haha jisses.
Dregel i Mammas och Mikas säng... yummmy.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback