Bästa veckan.

Den här veckan är bland dom bästa.
Jag får dela säng med min älskade Jonas varje natt den här veckan.
Han "jobbar" i Örebro, på hindersmässan mer bestämt :P
Det är hans jobb som ska visa upp maskinerna eller nåt. Så jonas ska stå där med sin maskin och "jobba" så folk får komma och se på hur det ser ut.
Han tyckte att jag skulle vara med men jag väntar nog till Lördag. Då är det mer för familjer.
Jonas kom hem i Lördags kväll :) och då var jag och Miranda ute hos mamma i sköllersta. Jonas kom dit och hämtade mig, ja.. för Miranda skulle promt sova kvar där än att följa med oss hem. Och det fick hon ju.
Vi hade varit på shopping den Lördagen.
Hade handlat lite kläder åt Miranda, röda jeans ;) hur söta som helst. Och en Hello Kitty tröja som hon verkligen skulle ha, hade hon sagt.
Till mig blev det ett läppstift från Make up store (as snyggt) och lite färg till håret, som min moster fajen gjorde iordning på mig, blev jätte bra. Så ska boka in henne snart igen och följa upp.
Söndag
Då for vi ut på utflykt. Jonas mådde lite dåligt och stannade hemma (förståligt) medans vi andra då drog ut och grillade korv med syrran och co.
Jonas hade ju åkt i 10 timmar hem i Lördags så han var lite slutkörd och trött på snö just. Då han jobbat i flera decc. snö . Kraken. Jag var bara glad att ha honom hemma, eftersom han egentligen inte skulle ha åkt hem just då. Och kanske heller inte ens jobba i Örebro, men lycka har man ibland :)
I Måndags
Drog vi och slipade Mirandas skridskor.
Igår




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback