Vår väder idag :)

All snö är ju helt totalt puts väck!!!
Riktigt skönt att få se ett sånthär fint väder imorse. Det värmde gott i magen och lungorna. Japp japp japp.
Och inte nog med det braiga... ska se nytt avsnitt utav One Tree Hill strax..... guess whos back in the game ;)
Hihi :D Minns inte när han medverkade sist i serien .. men det måste ialf. vara 2-3 säsonger.
(ligger man nu efter i serie kollandet och läser detta, får man skylla sig själv)
Fast jag visste långt innan att han skulle komma tillbaka och nästan just i vilket avsnitt. Inte så svårt att lista ut om man följt serien hela tiden :P
Allt står ju liksom på näätet... hehe suck ibland för det.
Idag kommer älskling hem! 

Mys står på schemat.
Mat
Och mer mys :)

Ska även på möte idag på Mirandas dagis. Får se om hennes pappa medverkar.
Känns lite viktigt.

ååh och jag har ju hittat så grymt snygga byxor.


Jaa, jag är tjockis och kommer omöjligt att kunna stänga gylfen... men vet ni, det skiiner jag i :)
Jag ska ha dom!!
Sen har dom ju fått in en hel del fina byxor i pastell färger. Ni vet, rosa, turkosa lila osv. Så härliga färger.
Har även sett att cubus har dessa byxor. Testade ett par ljus rosa inne på h&m sist jag var där. I storlek 24.
Haha vilket skämt... jag som ändå är gravid, på mig satt dom som en påse.
Men min mor hade testat, om det var dom inne på gina eller cubus, dom satt som ålar på benen sa hon ialf. så jag ska väl sikta mig in på gina eller cubus :)
Vill ialf. ha ett par i turkos och i lila. Snyyggt!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback