Shoppiiing tisdag.

Drog iväg med Mamma på shopping igår.
Jag hade ju ändå 500 i present kort på h&m att bränna :)
Och lite annat kraffs...
...meeen också såklart lite skräp mat ;)

Var lite elak och mmsade bilden till Jonas när vi satt och åt. hähä


Ogillar att vara tjockis just nu !!  Finns så himla mycket snyggt som jag vill ha. (i byx form)
Och så vill jag ju då kunna knäppa byxorna, men det går ju inte så vidare bra.
Vill ha snyggt bälte också men inte det heller funkar... buuhu.
Jag vill ha sommar!!! Så man ialf. kan springa runt i kjol och snygga stora toppar. Köpa leggings.. gaaah!!

Men det är ju plus grader änsålänge, och jag hoppas att det fortsätter så och blir mer och mer plus grader så det inte kommer en såndär snö storm sen mitt i allt när snön och allt blask är borta, okej!!
I helgen blir det extra mycket egen tid för bara mig och Jonas. För vi är båda barnlediga och just mest för att nästa helg och 5 helger fram så kommer jag jobba Lördag-Söndag. =/ Så då blir det ju mindre gos och umgås med älskling. Men ändå värt det.... pengar behövs ju!
På söndag blir det kalas för min syster son Adrian. Ska dra iväg och handla present åt honom nu på Fredag. Och så ska jag till synsam på min årliga synundersökning.
Nej nu ska jag strax hänga tvätt.... ska dra i mig en kall kaffe också :)
herrå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback