Kommer jag att bli den samma?

Jag har en tendens att ta lärdom av saker i mitt liv som gör en stor ändring i tankar och beteende.
Är väldigt duktig på att stänga av och köra eget race. Det resulterar inte alltid i det bästa.
Kommer jag att bli den samma efter det här ?
Kommer han att stå ut med mig?
"man blir som man umgås"

Det ligger lite i det. Om man tex blir behandlad på ett visst sett, så är det väldigt lätt att hamna i det spåret själv utan att man själv ser det.
Det hände mig.
Jag behandlade Jonas som jag själv blivit behandlad tidigare. Utan att jag ens fick tanken om att det verkligen var så. Jag själv förnekade det för mig själv att det var inte alls så, jag var felfri och skulle aldrig behandla någon som jag hade blivit behandlad. Och så i själva verket gjorde jag exakt så.
Men varför gör den här händelsen så himla hemsk när mina saker som jag gjort (som han nu vet om) inte ens toppar den här händelsen??
DET ÄR SICK!!!

Jag tar hellre smällar i ansiktet än att bli bedragen med det här.
Jag måste härifrån alltså... det här går inte. Jag klarar inte av det. Hade jag inte varit gravid så hade jag dragit ut för längesen. Kastat ut alla hans saker och sen stuckit.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback