Framtiden. Ny barn vagn :)

Är bara i 4.e månaden? men jo, nu har vi skaffat oss barnvagn. Så himla fin den är, eller hur :)
oj vad jag bara vill gå ut och gå!! helst med bebis i såklart. Så jag får bita ihop och vänta...

Blickar framåt och ler.
Jag älskar mitt liv.

Jag har allt som kan tänkas önskas.
Skriver man så?

Äh, sak samma. Jag är lycklig och tänker förbli lycklig.

Vill även tillägna ett hjärta till min Goa vän Felicia. Du får mig alltid att må bra när jag är nere. <3

Ja, jag har allt.
..Och snart lite mer :)

Har sån enorm mage!!!! På bilden ser det dock inte ut som det men den är enorm! När jag väntade Miranda så hade jag Sånhär mage som jag har nu, i 6.e månaden. Mmmhm, its true.

Längtar så oerhört mycket till UL.
2 mars ska vi in och titta lite närmare på vem det må vara i magen min :)

Jag har bara gått upp 2 kg.

Trodde jag.

Men jag vägde mig imorse och då visade vågen 49.7 :-/
så, nja.. Har nog inte gått upp något alls i vikt direkt. Planerar en liten bebis, så jag får hoppas på att det blir så. Är riktigt nervös faktiskt. För förlossningen. Helt sjukt, jag vet!

Men antar att det är för att min första gick så himla bra att jag till och med ville göra om det efteråt.

Vem vill skita ut en basketboll?

Jag då tydligen :p

Mm, jag längtar :)

Nu ska det gås tillbaka till soffan och kramas ned min sambo. Ungarna spelar dator... Jisses.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback