Baby Busy :)

Dålig uppdatering men det blir så den här första tiden med lille man :)

Varit en riktig resa med allt möjligt. Har inte haft någon tid alls till någonting, känner mig handikappad. Inte min grej att se ett stökigt hem och inte hinna med eller göra klart det man hålls med. Gaah :)

Men min fina söta Linus gör att allt det där kan vänta.

Är ett vandrande mjölk paket.

Tog några dygn innan mjölken kom igång ... Vilket gjorde mig väldigt nervös och obekväm. Men tillslut kom det igång och allt lättades ifrån axlarna. Sov inte alls dom första två veckorna men det börjar arta sig nu till ialf. 4-5 timmar (att Linus sover på natten) och det är mycket haha

Nu sitter jag i sängen och Linus ligger och sprattlar bredvid. Pappa vid datorn och har gjort kaffe åt mig.

.... Nu gnäller Linus på mamma så nu får man avrunda.

To be continued :) <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback