Tråk söndag. Grattis Tila :)

Mornin!

Sitter med en kopp kaffe och gäspar för 20:e gången. Miranda ligger på golvet och ser på något... ubizubi (typ bara det jag hör) och så dansar hon emellanåt.

Tila gäspar ialf. större än jag ;)

Det blev Vampyyr tv igår!! :D yeeey, men gjorde samma misstag igår, dock sa min pojkvän åt mig att ordna det nu innan jag lägger mig, så sant som det var sagt... misstaget gjorde jag så tur var att jag hade en backup då.
Tack pojkvän <3

Idag blir det familjehäng. Min mor och mi syster ska komma hit, så vi ska ut på prommenad ner till sjön och ha lite picknick. Mysigt en söndag tycker jag. För det ser ju ut att bli lika fint väder idag som igår.

För övrigt så är det en tråk söndag =/ .. känns bra underligt att det bara är jag och Miranda här hemma, och ingen Jonas. Så tomt liksom. Och nu så är det söndag, hela 5 dagar!!!

Men vi sa igår att om han kommer hem torsdag (hoppas) eller i skaplig tid på Fredag, så ska vi mysa oss med en Bio kväll.  Går ju en hel del nu man vill se ... kikade in en snabbis nyss, och Final destination går ju!! Hoppas vi kan se den. Vi båda gillar filmerna. Dom är grymt bra. Det är alltså numer 5 i trilogin som visas på bio.

nej, dricka upp kaffet och sen fixa lite här hemma.

Hej svejs!


Tila och Torsten för ca. 2 år sen?

aaaaah hahaha men herregud!!!! Vet ni vad jag kom på nu?!?!

Min kära lilla vovvsing fyller ju 2 år idag!!! men ååh,
GRATTIS MIN LILLA TILA TEQUILA PÅ 2 ÅRS DAGEN!!

Lite mer bilder på år som gått tillsammans med henne :)

Lipar även här ;)
Första året med henne.

Så ståtlig och fin :)
Mys-mongo redan då :)
Här var vi inte alls gammal :O
Kaffe är gott :P

Ifrån kenneln, var och hälsade på henne innan vi kom och tog hem henne. Visst var hon en going :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback