Skit Ikea!

Okej, kanske inte ska smutskasta hela företaget men en grej har jag stooort missnöje med.
Och det är en bäddmadrass.

Är ni som jag, som måste ha en hård säng?
Jag kan inte sova i en för mjuk säng. Ja, kan kan jag väl men då blir en piina på morgonen när man ska resa sig... försöka åtminstonde utan att se ut som en zombie.

Så ialf. eftersom Jonas hade en bäddmadrass. Och han klagade (även jag) på att min säng började bli för mjuk. Smart som jag då är :p .. hehe .. så kom jag på att "vad tusan, vi kastar upp hans bäddmadrass ovanpå min"
Och ja, så gjorde vi!

Jisses vilken maffig och sköön säng man fick :)

Men sen har jag en liten plutt till dotter som gärna kommer in (inte ofta) till min säng och vill sova. Sen kan hon komma in utan att jag märker av det, då kan det hända att (eftersom hon vaknar på nätterna trallar vi in på toan och kissar) hon kissar på sig i sängen.

Ja, och vad tror ni hände den här fina morgonen?!

Vaknade upp och ser Miranda, känner vid ryggen och känner att det är blött :'( buuhu..



Fick duscha fläcken i badkaret och sen hänga upp den såhär.
haha åååh så trött jag blir. Hoppas jag får sova i sängen inatt ialf. annars får jag väl inviga soffan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback