Resultatet!




Ja, då har vi här ... Resultatet!
Bilderna är tagna med min webcamera så det syns lite taskigt.
(ser fan bättre ut på bild än in real)







För er nu som tänker prova det här och aldrig gjort det tidigare, så ska jag ge er viktiga tips!
  1. Var väldigt noga med att det inte kommer i kontakt med huden (blir fula fläckar annars)
  2. Se till att du smörjer in området runt dina bryn. (tro mig, hellre fläckar vid fransarna än utanför)
Jag som aldrig gjort det här själv förut, gjorde ju jag den missen att vara nogrann med att inte få färg på huden. Jag smeta bara på. Så det är de jag menar med att  "ser fan bättre ut på bild"  skulle ni se resultatet i verkligheten skulle ni förstå vad jag menar. Jag fick alltså fläckar på huden där ögonbrynen sitter. Inte snyggt!
Och det går ju inte bort direkt heller. Som tur var så brukade jag ändå fylla i mina ögonbryn just där jag fick färg så det är väl inte hela världen...

men som sagt. Ta mina tips ifall ni ska prova själva.

Blir väl bättre med tiden ialf.

God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback