Nåt jag hittade.

Hittade en text jag bara måste dela med mig utav.

Googlade runt på olika forum och fann det här:


"It's quite a turn-off once you know that only in a few years they are all going to evolve to lonely, graying ugly middle-aged swedish bitches."

"Good point. A recent study showed that Swedish women have a very low self-esteem."

Snobbishness is an effect of low self esteem. Low self esteem of the Swedes is a well known fact.

"I read somewhere that most 'Swedish' thing anyone can say is 'Jag är SOOO osvensk'(I am SO unswedish), since the Swedes themselves think Swedishness is something to be ashamed for*.

All I know I've heard several Swedish girls proclaim these exact words to me, when they want to impress me (Read: want me to jump their bones)

No one will respect you until you learn to respect yourself.

----------
* I know many of us reading this forum agree with the Swedes on this one"

Helt plöstligt så skäms man lite över att vara svensk. Men jag håller helt och hållet med.
Nu är ju inte jag värsta typen som kan avgöra detta (då jag inte kan jämföra med andra länder-skor?)

Men av att bara vara svensk och ta del utav allt. Se, läsa och höra. Så tycker jag att de dessa, FAKTISKT karlar, skriver, stämmer.

Har man bra självförtroende behöver man inte bry sig om vad andra tycker och tänker. Bara att bry sig för mycket om sitt utseende tex. slutar väl med att man ser ut såhär:



Men det är inte deras fel. Dom blir utsatta av såna saker som Mobbing, utstött ... ja det finns väl hur många ord som helst men ni fattar vad jag menar.

Tycker att man ska vara nöjd med det man har. Sen att man vill förbättra en sak och en annan .. vad gör det?
Sålänge man själv mår bättre utav det så ser jag inget fel i det.

Utan det jag menar är att, det kan gå så långt att man tillslut... ser ut som en fågelskrämma!!

Man tittar ju ständigt på kändisar, tv och folk i allmänt. Ser saker man vill ha och ser vad man kan förändra... och oh boy vad det är skrämmande.

Kom ihåg vem du är.

Nånting som jag vet, är att självförtroende är det man ser först. Inte ditt ansikte, kropps form eller dina tuttar ;)

Ditt yttre har ju såklart stor betydelse. Men sen när det väl kommer till kritan, så är det dig som
person som avgör.



Tycker hon var såååå tusen gånger finare innan.
Blir man sådär... seriösare ...med plastik, botox och gud vet vad mer?!
Är det inte finare med ett stort brett leende än ett dock ansikte utan någon "movement"?

Hahahaha nä, spyr på mig själv nästan. Blev värsta inlägget .. där jag framstår som bitter själv men icke då.
Tycker bara synd om folk som har noll självförtroende.

Vill själv göra ett "ingrepp" men jag ser inte det som värsta grejjen. (jämfört med allt annat som finns)
Nej utan jag vill gå på botox grejjen. Utan att ändra några former eller nånting sånt. Finns krämer och allt möjligt till det, botox är bara snabbare. Så vad väljer man?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback