Hem ljuva hem.

Då var dopet avklarat! Loke var snäll och söt som vanligt. Så det blev en fin dop fest.
Var bara mitt kära barn som inte kunde sitta stilla ens en sekund. Hoppade och studsade överallt och sprang runt, även klättra på pelarna inne i själva kyrkan haha ja det är min unge det .

Själva kyrkan gick väldigt fort tycker jag, sedan så blev det fika intill kyrkan (skönt för jag hade ju klack skor)
Johanna som är bak-galen hon hade bakat en massa fina muffins och kakor i alla möjliga färger. Hade ju med kameran och tänkte ta en massa kort men ja, med en fart fylld unge så blev det typ ingen ro för mig alls.

Men fick med mig några foton ialf. :)




Haha min vän Filip hatar att vara med på bild, men visst lyckades jag rätt bra med att få med apan :P

ja, det var typ dom fotona jag tog =/ helt värdelöst. Skulle ha tagit så mycket mer men men

Sen blev det dags att gå, jag och Miranda skulle ta tåget hem. Så efter att ha ätit upp alla kakorna som Miranda promt skulle ha så sa vi hej då och gick mot tåget. Ringde min kära vän Åsa som jag sällan träffar nu förtiden för och se vad hon hade för sig. Hon var påväg till en lekpark precis intill så vi drog dit jag och Miranda med all packning, så fick hon leka lite i lekparken :)

Mitt ex var där också, med hans dotter Holly. Vi har inte setts på över ett halvår så det var lite kul. Fick barnen leka också vilket dom tyckte var väldans roligt.
Känns ju alltid lite underligt sådär att stöta på sina ex... men tja, det var helt okej. Inga konstigheter vettni!
Hans vän ifrån Australien bor ju hos honom nu över sommaren om jag fattade rätt haha så det blev att snacka engelska idag också. Snacka om tunghäfta, är ju så omständigt att sen bara snacka engelska och svenska med resten så jag sluddra en hel del tror jag haha

jaaaaa hej och håå. Härlig dag ialf. har det varit! Men himla skönt att vara hemma nu alltså. Vi har precis smällt i oss soppa och knäcke-macka. Så nu blir det sooooff häng! Är så trött.

Vänta på att min älskling ska ringa också. Har inte pratat med honom på hela dagen. Den stackarn jobbar ju.

Hej svejs lingon FEJS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback