God morgon!

Idag blir det full rulle!

Loke ska döpas idag , så här blir det frukost och kaffe!! Borsta hår och tänder.
(mitt hår kommer väl ta 2 timmar) Sen ska min mamma köra in oss till kyrkan.
Jag förberedde radan igår en massa. Presenterna och så duschade håret, tvättade och listade ut utstyrsel.

Har bara skor kvar som stora problemet... men ja, vi får se vad det blir. Blir det klackar så åker skor med ner i väskan haha kommer dö annars.

Tittade inte på The Vampire Diaries avsnitt 2 igår kväll... tvn ville inte visa i det formatet jag tydligen hade, fan alltså :( och jag som var trött och hade stängt av datorn och packat ner mig i sängen så skönt... nä, jag fick arg lägga mig utan Vampyyyr tv. morr.



Bild på Tila, från en lite kallare sommar dags prommenad med Tina. Miss it!!

Lokes dop present (med innehåll)


Stort urval av skor .... mmmh, nja =/
Har ett par svarta pumps också som ej är med på bild. Men dom behövs omklackas. Fan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback