dålig uppdat.

Är väl lite dålig på uppdatering. Men orka sätta sig vid datorn efter en hel dags göra.

när man istället kan få krypa ihop med sin älskade pojkvän i soffan. <3

Han åker och jobbar på söndag, tidigt. *suck
men ännu mera suck för att då är han och jobbar 12 dagar och sen kommer hem... i 9 dagar (som han är nu).
Hur ska man bli van med det?!

Ska väl inte klaga, kunde vart värre.

Så thats why jag hellre sitter och glor i soffan/sängen med honom dom här dagarna :)

Inte gjort så mycket spännande för övrigt. Efter att ha hämtat pluttan från dagis idag så var det att bege sig hemmåt direkt och packa en väska. Hennes Farmor skulle komma ch hämta henne. Först var hon jätte glad och ville hem direkt och börja packa. Sen gick det lite åt andra hållet... sen till att tvärvägra! usch vad hemskt sånt är. Lämna iväg sitt lilla hjärta då hon gråter och skriker efter Mamma. Det tar riktigt hårt på mitt lilla hjärta. Men å andra sidan blir det ju helt fel om jag då där ska säga att

"Nej, men Miranda följer inte med då"

Liksom få hennes vilja igenom, det kan röra till lite. Hon var väl trött och så var det ju direkt efter dagis. Men ja, jag saknar henne enormt mycket nu :'(

.... hehe jo, en spännande grej hände igår.

Bea fick tillbaka sitt sinne för inredning, Bea möblerade om.

sen välte jag en kaffe kopp full med kaffe över hela mig och dammsugaren. Bra bea!

Nej, nu ska vi strax iväg. Jonas ska till köping och hämta en jobbar buss. Mig kör han till Mamma, Fika lite, hellre det än och sitta i en bil. Bläää, as trist och sitta i en bil så länge. Ska även ta med mig ett par jeans åt lillebror.

Köket imorn, wiiiho ...or not.

as söta bilder har jag hittat i min phååne. Finns flera av dom. Söta små fingrar med gubbar. ur Gulligt ju :D .. brukar jag terra min Jonas med när han är och jobbar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback