Äntligen kväll!

Då var det mörkt ute då, sköönt!! Om jag få säga det själv.

Miranda ligger i sin säng och ser på Pippi, hon lär väl somna snart hoppas jag. Läste nyss en bok för henne. Men så mycket godis som hon suttit och proppat i sig så lär väl hon inte somna än på ettag..

Jag däremot ska kura ner mig i soffan med... vadå ;)

VAMPIRE DIARIES!!!!

eftersom missödet igår kväll med jonas prutt tv!! Såå får vi se på andra avsnittet ikväll istället wiiho!!

Är helt slut efter dagen som varit. Mycket skoj och liten ro. Bra kombination :P
Och det slutar ju inte här hemma precis, ut med hundarna direkt och sedan börja diska... sen MAT! Sen diska igen, kanske lite kaffe (det blev kaffe) ..

ja thats it, im giving up!

Goood night everyyyone!!

you know what im gonna do tonight ;)

mmmmh dreeegel.


aaa nu ringer jonas :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback