wa wa .. illamående Bea!

ååh jag mår så illa!!
kan ju bero på att jag inte ätit nån mat idag =/
helt yr och svimmar säkert när som helst.

Har inte orkar bloggat någe...... eller nej, det var inte riktigt helt sant.
Jag har spenderat helgen med min söta Jonas. Sängen, soffan, affären... bilen... duschen.
Ja, haha typ det :) kan inte bli bättre.

Skulle ha träffat en tjejkompis i Lördags men det blev ju inget. Jonas är hemma bara helger och ibland är man sådär kärleks sugen och i stort behov av sin pojkvän, så då får det bli så. Pojkväns-helg!
(vilket jag har rätt så ofta) men vad gör man inte när man är helt tokig i någon?!

Saknar dock att umgås med vänner. Det var typ sålängesen så det finns inte ens på kartan längre. Det närmsta jag kommer en vän är när hon tar ut min hund, Tina.

Ibland önskar jag att alla mina vänner hade barn dom också, jag skulle umgås med dom mer då.
Så jävla tråkigt att man umgås mindre med sina vänner när man skaffar barn. Varför ska det vara så?!

men sånt är ju till och från, men jag lovar att mina vänner skulle umgås med mig mer om dom själva hade barn, så ibland önskar jag faktiskt det.

Men nu är det ju bara så att jag har så himla lite tid över numera. Fy, ska livet vara såhär himla tråkigt?

Jag ser ju redan nu att BEA BEHÖVER EN UTEKVÄLL!

Får försöka styra upp något skoj helgen härpå. Får dra ut med Åsa :)

Och guu så jag saknar min fd. bisexuella älskade vän Erica!! Vet inte ens om hon läser min blogg längre men
if you dooooo..... så saknar jag dig min vän.

Hade en jätte bra helg ialf.... men söndagen blev ju ingen hit!
Körde ihop sig med Mirandas pappa, mitt jobb och dagis.
Fredrik (Mirandas pappa) fick sova över här, det gjorde inte Jonas så jätte glad... så våran söndag gick ut på att gräla om något som inte gick att lösa, sen drog han till jobbet och jag hemma med världens huvudvärk och så irriterad. Inte på jonas, utan över hela situationen.

Både löjligt utav honom att störa sig på det när det bara handlar om att jag behöver honom att ta Miranda till dagis. Uppskattar att han ens ställer upp. Men sen mitt bångstyre till pojkvän... ville väl inte riktigt se det jag såg.

Kan inte klandra honom. det var riktigt jobbigt ialf.

Jag ordnade det till slut ialf.

Så nu ska min kära mor köra fram och tillbaka för att hämta mig.
Min mamma är snällast i världen.


huuu jag måste rensa min dator också!!! Mamma ska ju få den (då jag skulle få en ny) men nu är fallet att bara kära Jonas ska ha ha in sin nya dator så... tja, jag får väl tömma min ocg ge den till mamma och sen vara utan dator en stund..... ja, en stund bara ;) vi har ju en som faktiskt bara ligger och skräpar och som är nyare än min fast lite mupp om man ska spela på den, men jag surfar ju enbart :)

Imorn är det jobb!! Sen in till Marieberg och handla in det sista inför Mirandas kalas!!
Fredrik är här hemma med Miranda under tiden. Sen HEM TILL SOFFAN OCH SLÖA!!!

nej, hjärnavslutning nu!

HEJ!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback