Slutkörd lilla bea.

Det märks att man jobbar heltid.

Har mindre tid för vänner och uppskattar tiden i soffan mer än någonsin!!

Fast igår kväll var min goooa vän Åsa förbi och hälsade på. Vi ses ju så sällan, så blev riktigt glad när hon ringde i phåånen och sa att hon skulle komma. Självklart var hennes hund med, trinity.
och det gjorde ju Miranda glad. hon vill ju också ha en stoooor hund.

Men idag, fy satan alltså :( bara stress. Klockan ringde 04.30. Hörde kaffe... grejjen, automaten. ja nu kommer jag inte på vad det heter. KAFFEBRYGGARE. Så heter det. Hade stallt in den så den skulle starta själv vid den tiden ;)
yeah, high teech! haha

pigg som jag alltid konstigt nog är, så gick jag upp. Doppa huvudet i handfatet och satte på linserna.. eller vänta, jag upptäckte att jag glömt hällt i linsvätska kvällen innan så haha det var bara att ta på sig färgade linserna.
Tur jag hade dom då.

Sen kaffe och klä på sig, sminka sig lite.... fått sådan stress hy som jag inte skulle gilla för fem miljoner i världen.
Bussen till jobbet går 06.23. Så ja, jag behöver typ en timma till att fatta vad som försigår. funkar as bra.
Ialf. på mig. Ju mindre jag sover bla bla.. ju lättare kommer jag upp. Stängde av tvn vid 00.00 . Så sov väl 4 timmar kanske.

Tina tog ut Tila på dagen också, det uppskattas!
Sen hem, springa över och hämta nyckeln då jag måste ha den. Sen hämta Tila, sen Miranda på dagis. Sen slog klockan 17.00 .

Disk, bamse sällskapspel, mat och ... soffa.. ja och nu data.

Men är fanken duktigt alltså!!! Gjorde ju matlåda igår OCH tog med värsta frukosten. Jag har tappat lite kilon på våågen.. fattas lite väl mycket nu. Och nu när jag jobbar heltid måste jag äta. Haha annars kolappsar jag :P så det är ju liksom typ ett måste.


Mamma hade köpt med en pås med Musli till mig igår ifrån... tro det eller ej. ÖB. Den kostar 15 kr tror jag. och så var det med frukt och cocos i ... saaatan i gatan vad goood den var!!! MUUUMMA!!!

Sen på jobbet var det riktigt jobbigt vid för många tillfällen :( .. inte kul när det öser ner frysta hamburgare på fingrar och knogar, när man står med bara två små ynka händer och snygga naglar man är rädd om. Och med plast handskar (och varkare handskar under) det är inte kul det :( buuhu

Nu ska jag fundera ut min morgondagens matlåda. Har typ nada hemma
och lägga Miranda plutten.

Sitter även och kollar efter Halloween kostymer. Finns ju några stycken man hittat .. haha

Och innan jag lägger mig ska jag se på Vampire Diaries avsnitt 4 !!! oooh så satans bra juuuu.



Älskling hade ju köpt hela första säsongen till mig, rart va :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback