Sjuk sick och dålig.

Avslutar min kväll i soffan med en xider "jungle" var tvungen att ha en.

Den smakade inge vidare =/ men då vet man det.

Vaknade imorse med stickande näsa, nysningar och en hals som höll på att flyga ur mig. Försov oss också gjorde vi, jag vakna av alarm och sms? Läste i sömnen tror jag. Sen vaknade jag av att Miranda kom in, men det här handlade bara om 20 min. Men ialf.

Har träffat cattis på en solning + fika .Sen hem, ut med hundarna och göra sig iordning för möte. Jag var jätte nervös när jag kom dit. Var inte det innan men när jag väl stod där och vänta så börja hjärtat slå haha men det gick faktiskt bra. Visade sig vara mindre ansvar än jag väntade mig. Så det var hyffsat enkelt. Haha känns som om jag är värsta bossen ;) dessutom var snubben rätt het! wooho säger bea då och stirrar sig blind, och glömmer allt vad som sas haha

Sen en sväng förbi Tina och sen hämta Miranda. För vi skulle dra iväg och handla lite kattsand och hundmat ut till Farmor som numera är hundvakt och husvakt åt syrrans. ... blev lite skräp mat on the way också.

Mirandas pappa har ju åkt till grekland, tror han kommer hem Fredag. Haha bäst för honom att han köpte med sig mina solglajjor jag bad han om {#}

Nej fy vad tråkigt jag har, ont i halsen och helt alooone. Miranda somna rätt fort. och skit på tv.

what to do?

Kolla bikini kanske.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback