Hoffmaestro med flera.


Ja, jag var ju och spenderade min Lördag med att titta på Hoffmaestro. Har ju tidigare aldrig riktigt liksom "spotify: hoffmaestro" eller jo, jag hade ju nån låt med dom på en av mina listor haha va fail. Men som sagt, det var grymt. Dom var verkligen kanon! Ägde scenen. Dock blev jag besviken på att det var så lite, folk och litet place överhuvudtaget. Men det var grymt anywho {#}

Min fredag var HEMSK!!

Hjälpte Tina och flytta. Snoret minn forsa som vatten ur näsa, jag nös och mitt vänstra öga svullnade upp. Jag mådde skit! Ville bokstavligen bara gå och få huvudet avhugget.

Jag la mig och sov klockan 18 redan den kvällen, och vakna tidigt på lördagen. det var skönt, för fy satan för pollen allergi!

For in till Marieberg, handla lite. Hem, duscha och stressade sönder mig. Men resultatet blev ändå helt okej {#}

Lyckades ju busa ner mitt nya linne jag SKULLE haft på mig den kvällen, haha sällan jag.

Jockiboooi var snäll och körde in oss.

Mötte upp grabbarna på o´learys.

Efterfest

däcka

sov med öppen mun

Sov KNAPPT 4 timmar

upp

stapla hemmåt i höga klackar {#}

Full?

Bakfull?

vem vet.

Jag hade en bra kväll ialf. den var både mysig och mycket rolig.

Sen hämta min lilla ängel Miranda. Hon har spenderat sin helg hemma hos sin farmor då pappa tagit sista minuten och är nu i grekland. Bett han köpa med sol brillor. Hoppas {#}

aaah haaa ah gäsp!

Jag är så sliten.

Träningsvärk i båda skinkorna. Hur lyckas man med det?

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback