Trötter, toker ...later!!

Vettig dag! -nej.

Hade ingenting och göra idag så jag hade bokat tvättstugan och tänkte att jag kan väl ta den dagen till att städa, hämta ut bikiniöverdelen osv.

Vad jag har gjort hittills:

Tvättat {#}

Ätit {#}

Gått ut med hun {#}

....

..

.

ja, det var väl allt. Disken ligger kvar än och stinker och jag vill helst bara stänga så jag slipper se det. Jag har så ont i ryggen, svanken, så jag blir galen! Det är helt okej att sitta ned, men sen att stå är fan en annan femma. Jag stod för mycket igår haha

Kollat lite foton har jag gjort, så jag kan framkalla och skicka till faster-madde. Hon hann ju inte få med sig några hem.

Jag måste rekomendera en film!

"Water for elephants"{#}

SE DEN!

Om snart 2 veckor åker vi till Turkiet!! Jag börjar bli lite nervös faktiskt. Jag menar, jag har aldrig åkt utomlands "ensam" . Nu blir jag ju inte ensam, har ju jonas med såklart men ialf. . Har bara åkt med familjen och då är man ju flera och jag slipper tänka på massa. Haha Men jag tror att jag mer är nervös för att Jonas ska göra mig nervös, för det är han som aldrig åkt utomlands på semester. Ja herregudars, det ska bli kul och se om vi överlever OCH håller sams tills vi är framme, färdiga och klara och kan slappna av.

Har kollat lite äventyr .. men tror ialf. scubadiving är något vi kanske faktiskt kommer att prova. Det andra med häst utflykt är väl mer önsketänkande ifrån min sida {#}

Sak samma, vi åker för att slappna av.

Neeeeeeej, tvinga mig själv att diska nu och vika tvätten.

Min älskade dotter BTW kan cykla helt själv utan stödhjul.{#}

..Prata med M idag också.

{#}

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback