Ny klänning. Ny blogg. Nytt inlägg.


Igår äntligen!!! Så kom min klänning.
Den var till och med ny ..?

Men det är ju even better!
Dock så måste jag nog sy upp den lite
För på bilden här så har jag faktiskt dragit
upp klänningen själv, den slutar annars
precis innan knäna. Och jag som är liten
och plutti nuttig!! Kan bara inte ha så :P

Det här BTW är mitt första "egna" inlägg
för den här bloggen.
(det här finns alltså inte på min Gamla Bettan)
Jag satt seriöst i timmar igår och la in mina
inlägg ifrån Min gamla blogg (gamla bettan)
och jag är inte ens klar .... men har tagit med inlägg ifrån haha i slutet på -09 ... så det kanske räcker?
Dock är det tråkigt att jag inte kunde få med vissa video-klipp . Vet inte alls hur man gör, sen är det ju videoklipp som jag lagt upp waaay back som jag inte ens har kvar idag på datorn.


Jag bytte blogg just för att kunna lägga in flera bilder samtidigt utan att krångla.
Har Aldrig förstått mig på blogg.se
men igår gav jag det ett sista försök
OCH JAG LYCKADES!
haha stolt jag är.

Sitter och dricker kaffe nu ialf. i bara trosa.
Skulle på möte klockan 11 men fick samtal nyss om att det blir fram flyttat två timmar.. ja det gör ju inte mig något, får jag dricka lite mer av mitt egna goda kaffe och kanske till och med duscha håret.

Undviker helst hela grejjen med håret. Så satans jobbigt nu när det är så groteskt långt. Jag kan verkligen inte göra någonting! jo, jag kan säkert tupera och mojjsa runt, men ruffsigt hår är inge vidare roligt att kamma igenom efteråt.

Hade ju tankar på att klippa av det HELT. Så som Rihanna har i Umbrella videon. Men jag vet inte, fick även en sjuk ide att färga det knall rött istället!

Tror faktiskt att jag skulle passa i det väldigt bra.

Anywhoo!!

Klippa det ska jag ialf. i slutet av månaden. Blir lagom tills vi åker till TURKIET!



Har du färgat håret RÖTT?
Hur blev det,
och vad hade du för färg innan?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback