Klippt och klar för start!

Sååå, skiit bra!!



Nu så är jag klippt. åh hallelujah vad skönt och bli av med håret!
Ni anar inte hur skönt det är.
Tjockt och långt hår till röva, på sommaren. No no

Så det här är numera en befrielse.

Haha min frisör bara gapa flera gånger och avguda mitt hår.
je je , nu är det borta. Hon tyckte även om min hårfärg....

:)

Mamma och co ska åka bort till typ Ramsvik (där vi en gång var när vi var mindre)
såå ... ja, då åker vi och ockuperar huset tycker jag!
Det ska ju bli hur fint väder som helst även imorgon hoppas jag. Så då kan det ju vara skönt och vara i huset, med egen tomt och poooooool . aa det ska bli skönt.
Får Miranda bada :) och prova sin nya bikini som jag köpte åt henne idag.
As söt, och verkligen aaap glad kommer hon bli.
Det är ju Hello Kitty .


Men vi åker inte dit förns 19  .. för då är Jonas hemma. Men det gör inget.
Vill bara ut dit.

Vaxat bena har jag även gjort idag också.
Och köpt en liten present åt min älskade Johannas kära son <3
Måste köpa nåt mer!!!
Men har ju Turkiet och handla i också, för ska även handla present åt Själva jojo också, eftersom jag är borta när hon fyller år. :(

Så, nu är det väl bara typ att växla lite euro och packa väskan för mig och Jonas. Resten är väl ordnat?

åh, och jäkla dagis alltså!!
eller, inte dagis fel kanske men ... seriöst. SERVERAR MAN FISK MED BEN I TILL SMÅ BARN?!

Min lilla Miranda satte i halsen igår, av ett fisk ben. Hade ont heeela dagen så jag visste varken ut eller in.
Men nu är hon ju bra, men fy alltså. Morr!!

Kunde knappt sova hjärtat :(

nej, fixa ordning lite här hemma innan vi ska iväg.

Igår var Tina över en sväng på balle häng, klippte hennes lugg. Im awesome (Y)

Hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback