Klipp klipp klipp

Idag ryker håret!!!!


Ska bli skönt, dock så är det värsta värmeböljan idag haha och jag ska sitta inne och klippas. Vilken fullträff alltså. Och sen efter det så ska jag hem och sätta mig med ett nytt program för fakturor och mojjs.
Skoj!!!!
Jag vill typ vara ute och sola.
Fast haha, det kan jag inte ... asså, mina ben är såå håriga att jag inte ens vill skrämma slag på främmande människor som måste se dom om jag visar dom.

Så nej, Idag går Bea i jeans... oh gosh.
Fast, kanske ska köpa mig vax när jag varit hos frissan. Och kanske försöka sno med mig cattis hem så hon kan dra ett par. Måste även raka annat område också om jag ska ligga i under...
haha vilka problem. Men jag har typ ..sparat ... för att jag just skulle vaxa mig innan Turkiet.

...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback