Billigare skor.



Har nu efter mycket om och men gått till mitt förnuft att

göra mig av med mina älskade skor som jag ändå aldrig kan gå i .
Jätte fin tanke, som slutade med blodiga tår och väääldigt böjda knän haha
och SMÄRTA!

Så gick idag in på asos (där dom är köpta) för att kolla priset och om dom fanns kvar förstås.
Till min fasa så ser jag bara ETT PAR BLÅA!!!???

Blir lite halft förtvivlad, vill nästan gråta... ser på mina skor som står där borta på byrån och bara
nej nej nej NEEEJ!!!

Men smarta Jonas sa:

- men dom borde väl finnas på en annan hemsida.
- ja .. hm, ja det kanske dom gör (hoppas hoppas hoppas)


och oooh ja! Jonas hade så rätt så .
Googlar och kommer in på märkets egna hemsida.
och vet ni vad?!
Dom var till och med BILLIGARE på deras egna hemsida än på ASOS.com

(även dom nya i den blåa/navy färgen)

Hela 500 kr dyrare på asos än på hemsidan.

WOOOOOhoooO!!

Bea mycket Glad :D


Sitter och har ont i magen för övrigt, nyss ätit mat och försöker smälta det med kall kaffe och vatten.
Och så är jag väldigt väldigt VÄLDIGT nervös!

Min bästa vän Johanna väntar barn! :)
Hon var beräknad till igår (16.e) och nu är det Fredag!!! Och ingen unge än .

blir galen i gurkan här ju . Jag vill ha bebis nu nu NU!!
Längtar så oerhört mycket på samtalet/smset där det står

Nu har hon/han kommit!!!!!

.... nu ska vi dra här, det tjatas på mig!
Herrå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback