Är det Måndag idag?

Det känns som Måndag idag! Hel knasigt jag vet, men jag tror det är för att jag haft sängbesök en natt för mycket den här veckan haha

också hel knasigt.

Jonas åkte till jobbet tiiiidigt Måndag morgon (typ 3 på natten) Väckte mig, fast jag minns det inte, jag vaknade av mig själv sen vid 9 . Så ingen fara där inte.

Men senare den dagen så haha ringde han och sa att han kommer tillbaka hem igen för att det inte fanns något att göra på jobbet. Så han satte sig i bilen 3 timmar hem igen SAMMA DAG. Han är ju bil-kåt. Men sen var det väl lite också för att hans bo-kompis inte skulle till jobbet den dagen, och eftersom husvagnen ska ju inte upp till hans jobb än så han var ju utan säng . Sen hade han min plånbok i bilen som jag hade glömt där. Så ja ... det är nog därför det känns som Måndag för mig idag.

M kom hem i Söndags också. Inte pratat med honom än, men det är skönt att han är på hemmaplan nu ialf. {#}

Min bikini överdel kom idag, har inte hämtat ut den än men det gör jag imorgon. Är ändå hemma hela dagen imorgon. Ska tvätta och grejja lite.

Family guy på tv.. sen Loser. (Filmen) den tyckte jag om mycket när jag var mindre.{#}

Och jag vet att det är mer än en vecka kvar men jag har ändå lite idag hört mig för om Midsommar. Får se vad det blir iår för skojigheter.

Förra året spenderade jag den i Örebro på Gustavsvik. Grill partaj och galet med bad haha fy fan att ingen slog sig då. Men kul var det.

Så det är lite blandade möjligheter iår. Beror väl på vad jag känner för.

Hahahahaha herregud vad bra jag stavade Midsommar!!

nu börjar loser ....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback