Kyla och rostig hals.




Sitter nu med kaffe i hand och ska strax iväg och jobba lite.

Halsen min är sämre än igår, som ett rostigt rör. Usch vad smärtsam den är just idag. Inte ens min älskade kaffe vill hjälpa till och lindra.

Var trött som tusan imorse också, men har faktiskt sovit inatt. Jag har nämligen haft "klåda" på armarna. Haha nej, har inte skabb :P Men en känslig hud, och såklart så kan det ju vara kylan men ändå, det börjar bli irriterande att inte kunna sova om nätterna för att det kliar och sticker så på armarna. Men igår kväll så när jag badade... rakade benen (såå skönt) haha så smörjde jag in mig med lotion. ooh ooh och btw, ni vet den där reklamen på tv om PALMOLIV dusch creme, den som man "bara vill ha mer och mer" utav. haha inte för att jag brukar falla för reklam... och det har jag inte gjort heller. Men any who.

Jag köpte Dove, en dusch creme som är vit och röd flaska. Alltså jag säger bara såhär GUDOMLIG . Den dusch cremen vill man VERKLIGEN bara stå och gno in sig i timmar, såå skön den är.. ooh kan skriva hur mycket som helst om den hur nice den är men det får räcka nu .

På söndag är det (hemskaste jag vet nu förtiden) Kalas.. För min syster son Adrian. För första gången kommer jag nog antagligen inte ens titta på tårtan som kommer vara. Men undrar vad man ska köpa åt 7- åringen. svårt ju. Ska iväg imorgon och kolla.

nej nu får jag gå härifrån om jag ens ska hinna göra mig iordning också. Annars skriver jag väl en massa mer :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback