I miss M



Du skulle bara veta hur mycket jag saknar dig.

Det liksom fattas något ibland om kvällarna och morgnarna här hemma.

Ingen som finns där bredvid mig sovandes när jag ser på filmen vi skulle ha tittat på =)

Ingen som ligger så gosigt nedgrävd bland alla kuddarna på morgonen som får mig att le.... inge snus på mina kuddar och heller ingen lukt av dig.

... har bara det lilla marsvinet nere vid fötterna.

Har bara en kvarglömd tröja.{#}

any who.

I miss u M {#}

 



Vill ha fler pinsamheter att avslöja: finns inga gränser när de gäller frågor

nu är det dags för 100 % ärlighet! Be mig berätta vad som helst, du kan till o med vara anonym om så önskas - privatare dessto roligare!



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

2011-06-15 // 22:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback