Vilken choock!!

Hahaha inte för att det nu är värsta allvarliga grejjen MEEEN
... efter att inte ens ha gått in på min blogg alls (av vissa anledningar) så såg jag till min fasa
INGENTING!!!???

Är alla mina inlägg borta??
Någon sjuk idiot som hackat sig in??
vaart fan är mina inlägg!?!?!?


men phu.... hihi
antar att på "senaste händelser" bara finns där till en viss tid, och jag som inte ens varit inne här eller bloggat så var det väl längre än till den tiden.
Sååå chocken la sig. haha larvpotta.....
nej men, har lite tid över just nu och slängde en tanke på att skriva nåt. För jag antar att jag kommer sitta här rätt mycket sen, eftersom jag nu kommer att bli lång ledig.
Jobbade min sista vecka, förra veckan. Var både skönt och inte. Mest skönt faktiskt.
gaah jag är helt stum alltså.....
Skrev i nått inlägg tidigare att jag var på jakt efter ett par skor som ta mig fan aldrig fanns i min storlek.
Meeen, dom ligger nu på posten och väntar på mig 
Sen har jag även beställt en klänning som jag ska ha till jul. Den borde komma vilken dag som helst.
Hoppas att den passar och är lika snygg som den var på bilden.
tjae ... jul pyntat här hemma. Kan inte kalla det "julpynt" direkt då jag inte ens haffat tag i en adventsljusstake.
I know.... im soo rutten!! Utan den kan man ju lika gärna vara utan gran.
Och jag har julgran... suck.
Men känner väl att julklapparna ligger lite på högre listan just nu. Ska bara inhandla till barn och till min kära sambo, som jag för övrigt inte vet alls vad jag ska ge.
Vad köper man i julklapp till sin pojkvän?

Jag HADE en julklapp jag skulle ge, men den sprack .. då han fick den tidigare. Haha jag är så rutten på att hålla saker hemligt. Men han blev mycket glad ändå, och förstod mig varför jag inte kunna hålla mig.
Och tro mig, det var förståligt.

nej jag ska försöka diska nu .........
Längtar tills imorgon, för då ska jag iväg på en viktig grej :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback