Vardags

Gääääääsp!! ....
Börjar bli trött nu, efter att ha nördat monopol på iphåånen, och nu ser man vad klockan börjar bli.
Är faktiskt glad att den är över 22. Har alltid suttit redan vid 20 tiden och rullat tummar och bara velat somna.
Men har så svårt att somna om nätterna.
It sucks!

Så typiskt att Mirandas julklapp som jag och Mamma skulle gå ihop och köpa (då den var rätt dyr) men nej, den var helt jäkla slut!!!??
Så himla typiskt! 
Men vi rannsakade toyr´r us tidningen och jag fick veta lite utav allt som Miranda önskade sig.
Till och med tomte säcken på andra sidan ville hon ha. Haha
Så nu ska man bara åka dit och trängas med alla andra och hoppas att denna nya ide om present inte är slut!!

Har flyttat om i sovrummet... igen hahaha
oooch även i barnrummet. Miranda tyckte mycket om den nya möbleringen. Även jag faktiskt. Ogillar verkligen att det står två sängar där inne, varav en helt onödig, kanske låter elakt men Jonas dotter är här varannan helg (ibland inte ens det) varför ska hon då ha en stor säng?
Vi har ju diskuterat det där och vi ska antingen köpa en våningssäng eller köpa en extra säng man bara kan ta fram och ställa undan. Såå dom får lite mer space i rummet liksom.
För det är ju:
Smink bord
Spis
2 leksaks backar
1 byrå
1 bokhylla
2 sängar dårå
och ett bord med soffa och två stolar.
.. mmh och en strykbräda men som tur med den så kaaan man fälla ihop den :)

Förstår inte hur allt får plats faktiskt. Men det är rätt bra möblering nu.
Tror nog min kära sambo kommer ogilla sovrummet 
men det får han leva med.
Har han valt en konstig tjej att älska, så har han ju valt det 
Har ännu inte kommit på vad jag ska köpa åt honom. Jag bara måste till Marieberg imorn och köpa något. Kan ju gärna inte ha honom med. Svårare när jag har Miranda (då jag även vill passa på att handla klart till henne) men det får lösas, det gör det alltid.
Godzilla på tvn. Tyckte om den när jag var liten vill jag minnas, förstår inte riktigt varför...?
Nej nu ska jag lägga mig i säng och fundera ut om jag ska läsa bok eller glo nåt på tvn.
Natti!


ta bilder? :)

2011-12-22 // 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback