Min julgran!

Så himla mysigt med julgran.
Eller som Jonas berätta:
- när jag var liten, brukade jag gå upp på kvällen och bara sitta i vardagsrummet och bara sitta där och titta på julgranen.
- eeh..... okej..
Hahaha jaa, det är bra härligt med julgran 
Fattas bara julklappar nu då.
Men sånt kan man ju inte ha där under, ostört. Så det får väl bli kvällen innan.
Myyyys det ska bli då!!
Är dock lite nervös. För den 23.e så ska jag med Jonas tills hans släkt!!!!
Hur ska detta gå... Fast har ju Miranda med mig, but still. Kommer kännas lite stelt.
Hoppas bara det släpper senare.
Sen JULAFTON hos Mamma och co. Ska bli kul och fira jul hos Mamma för en gångs skull.
Vi firar alltid jul hos . Mormor, syrran eller vanligtvis hos Mikas föräldrar. Men nu hos Mammi!
ooooh, fick ett trevligt sms precis...
Miiin klänning!!! :D

Fick lite bra/dålig info av mamma förut. Nu när jag slutat jobbet (hade bara till 2 december) och inte fick förlängt då min käre kollega "bebisen" Fredrik fick det, dom skulle bara förlänga en, så fick jag sluta.
MEN till det nu ironiska.... dom är nu en person kort.
Vilket betyder, att jag nog inte behöver lämna in mitt kort och nyckel.
jeeeesus alltså. :P
Vill jag jobba då?
Både ja och nej. Men det skadar ju inte, blir bara 1 mån. till isåntfall.


säg ja till jobbet, alltid bra :)



hur fasen får du bild på telefonen sådär??

2011-12-07 // 19:21:56

blir nog ja till jobbet :)



hur jag tar kort sådär. Jo du trycker på på/av knappen samtidigt trycker du snabbt på home knappen. Testa dig fram, tillslut säger det "klick" och bilden är sparad.

2011-12-07 // 19:41:07

åh tack så väldigt mycke nu slipper ja fundera mer över det :))

2011-12-07 // 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback