uppe före tuppen.

Vakna och det var lite blött i sängen ... Miraaandaa!!! Kiss-fia . Men men, inte hennes fel. Brukar ju jaga in henne på toaletten när hon kommer in sådär till mig mitt i natten.

jaja, men då passar det ju bra att jag ska vara hemma idag då på min "lediga" dag . Haha vilken ironi .
Ska till vårdcentralen i Hallsberg för lite återbesök. Och så ska jag tvätta hela sängen innan också... vad roligt!!

Plus att jag är på g till sjuk. Eller jag är nog redan sjuk. Svullen hals eller halsmandlar kanske det kallas. Ja, ont gör det ialf. i halsen. Och dom där svullna sakerna i halsen ser ju ut som daddlar.



även jonas i telefon sa att jag lät väldigt dålig och sa att jag kanske borde stanna inne och ta det lugnt.

Men vi alla vet ju att när Bea väl är sjuk ... kan hon inte sitta stilla och vara inne. Skulle inte förvåna mig om jag tar en rutt i spåret sen.

Nu är kaffet klart ialf. Klockan 10 ska jag kasta in säng kläderna i grovtvätten. (det går väl lika bra?)

skriver mer sen om hur min gårdag var ...hahaha ... hu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback