Söndags ångest

åååh gäsp! .. nä bah skojja.

Gick upp sent, men inte såhär sent.   Jonas är iväg till hans lägenhet och grejjar. Jag, jag sitter här och gör nothing. Kollade tvätt-tid men fann till min fasa bara en tid ikväll. Suck. Men jag måste tvätta, så bara och bita ihop.

Det är söndag idag, har jätte ångest! Vill inte ha Måndag alls. Börjar nytt arbete då: Trädgård.

Hur ska det se ut va? Jag, lilla bea i arbetsbyxor och arbetsskor. Smutsiga naglar och risigt hår. Näe, ser inte alls framemot det faktiskt. Sen kanske det är mer att jag vill undvika en som jobbar där ....



är det bara jag som känner mig obekväm att arbeta bland folk som man vet stöter på en?
Tycker man ska ta seriöst på sitt arbete och sina arbetskamrater och inte få en annan att känna sig obekväm, eller?

Ja, vi får se hur Måndagen slutar. Jag får ialf. sällskap i sängen inatt då Jonas inte åker till jobbet förns tidigt måndag morgon. Han har blivit förflyttat till skoghall? Skönt att ha honom nära ialf. :)

Hahahaha Mamma ringde precis, hon var lite irriterad över att det plinga som sms i hennes telefon fastän hon inte fick några sms.

(jag gav henne min gamla iphone)

jag misstänkte det förut faktiskt att jag nog fortfarande var inloggad på facebook i den phåånen, och vad rätt jag hade hahaha

Så jag fick guida mamma så hon kunde få bort det.

För övrigt så har det varit en ganska så ap tråkig helg. Vi har typ inte gjort någonting alls faktiskt. Känns så himla tråkigt att ha helg utan barn. Jätte trist och tomt. Vi har bara häckat i soffan istortsett. Ätit tacos och myst. Tittat på filmer osv. en usch så tråkigt det varit.

Kan inte föreställa mig att ha det såhär varje helg. Undra hur andra klarar sig? Sitter dom bara så, i lägenheten och glor filmer och äter gott? Kanske går ut med vänner.... men utan barn. Nej, så himla tråkigt är det!

Tur Miranda kommer hem idag :)

Ska städa hennes rum tills hon kommer hem. Gullungen <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback