Sjukdag @ home.

Jaha, .. det var väl otippat (inte så) att jag skulle bli hemma idag. Ryggen min är inte bättre för 50 öre (haha för det finns inte längre)

Steg upp imorse och inga problem, satt i soffan en stund och sen ....

Knivar i ryggen, kniivar i ryggen.



googla lite i väntan på samtal ifrån vårdcentralen och kom över ordet "Ryggskott" , det var väl det som passade in på min smärta. Får se vad dom säger på sjukan vårdcentralen.. blir uppringd om en timma typ.

Ryggskott .... vill kalla det mer "Knivhugg" för så känns det. Som om någon hugger dig i ryggen rakt igenom så hela ryggen låses fast.

Har Jonas på sms också ... han berättar att han ev. ska jobba i Örebro. Så kommer få ha min älskling i sängen varje dag då framöver i några månader (start nästa vecka). Det ska bli kul faktiskt. Eftersom han ligger ute på jobb och är just nu 2 mil utanför Varberg. Så vi ses ju bara på helgerna jag och Jonas.


Känner mig redan väldigt rastlös ... min rara vän Tina <3 smörjde in min rygg igår med någon salva som luktade jenka.. ni vet, tuggummit jenka. Haha mm luktade massa gott. Och det värmde på som attan i ryggen, smärtan försvann. Kände av liten smärta sen på kvällen men thats it. Trodde verkligen att det bara var tillfälligt i ryggen, att jag sovit snett eller nåt sånt. Är ju lite sne i ryggen så anstränger den gärna ibland så jag får ont... men aldrig så här ont :(

Åkte till syster med mamma och lillebror och Miranda .. titta lite på valpisarna deras tik Minna fått. En av 5 var så space-at liten!!!!n Helt sjukt liten.

Som i handflatan, mitten av hela jäkla handflatan. Där fick den lilla plats. Han är så himla lite, men han är det bara pga. att han höll på att dö. Men min syster handmatar honom så vi får se om han överlever, det är väl lite 50/50 på den saken. Så sjukt liten alltså ... som en mus bäbis. Hamster. Aaa shit, aldrig skådat någon mindre hund alltså.

Resten av dom 4 är fina, stora och friska.

Här är en av dom.




... kollar runt lite på tattueringar. Vill göra en till nu nu nu!! Men vad vet jag inte riktigt. Har en ide, men vågar nog inte. Är ju mer för diskreta tattueringar. Samtidigt som jag vill ha en hel arm. Så det är lite hit och dit med det.

Vill även ta bort min första tattuering.



"Rock n Roll" - är min första.

Den passar inte riktigt in med mina nya planer. Haha den passar väl inte in alls kanske.
Nu ska ni okunniga inte blanda ihop rock n roll och typ ... rocka billy, punk .. raggar musik eller nåt sånt trams. nej, utan ROCK N ROLL är ROCK. Innan namn som hårdrock, heavy metal och sånt kom. Rock n roll är just sånt som

Iron maiden, Helloween .. and so on. Old style , Yeah hahaha

Ni ser, måste tillomed förklara tattueringen.

Foten, armen höften ... nacken eller ena axeln. Foten tror jag nog inte... men det lutar åt dom andra alternativen.


Pistolen jag är ute efter, dock en aning större.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback