Sjukbesök @ Tinis.

Eftersom min söta vän Tina varit på tutt-förstoring
...kanske inte ens fick skriva det där?

Men ialf. Jag trallade över till henne idag eftersom hon kom hem idag, för att se hur det var med henne.
Hon såg inte alls bra ut kraken. <3

Kan göra det lite bättre med att säga "med tiden läker alla sår"

Snuttan då :)   riktigt avundsjuk är jag på dig. Kommer bli hur snyggt som helst.

Sen bråkade jag med Fisen (Tinas kattunge)



Inte ett dugg kaxig i mitt sällskap ;)



Nej, nu kommer snart min älskade karl hem <3 Så nu ska det mysas och pussas. För sen åker han vid 5 imorn bitti. Men då går ju jag också upp ... så det hinns ju med lite mys och puss då med. Haha

Puss o go natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback