Jag har så mörkt hår!!!

Färgade ju håret, mörk brunt. Ja, gissa om det blev mörkt!!
Men som vanligt så blir mitt hår som "svart" efter färgningar. Skulle egentligen ta brunt som jag brukar. MEN haha det fanns typ 3-4 förpackningar med brunt. Den första jag greppar rasar allt ut ifrån paketet haha
Kraffsar ihop allt och tar nästa... samma där.

VA FAN!! tänkte jag ... greppar alla jag ser och får se att varenda paket i den bruna färgen var typ pajja. Och vem vill köpa det då? Kanske inte ens är allt med och samma färger. Vem vet?

Så jag tar två mörkbruna förpackningar och får vara glad för det.
Men efter några tvättar så kommer jag få fin brun färg i håret anyway.

Men se... det är så mörkt att min jätte fina fläta jag var så nöjd med, knappt ens syns!



Haha och snygga missfärgningen vid hårfästet :P


Men hjälp vad snygg du var här! Ögonen, brynen, längden och färgen på håret, helt rätt helt enkelt.

Svar: Ska jag ta det som en pik ? :p .. 4 år sen. Ja, då var man ung och snygg ;p
Beatrice Nyström

2015-07-09 // 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback