Inge bortskämd =)




Är man sjuk och har en underbar pojkvän.

Så blir man lite bortskämd.

Ja, lite nytt i garderoben fick jag. Dom här två plaggen som jag visar + två tröjor till :P  Men fick allt med en skjorta till Jonas också som jag valde åt honom, som han vägrade prova (han var hungrig) men den passade och var hur snygg som helst på honom. Haha yes :D

aa precis... jag är sjuk. Kanske jag ska skriva. Trodde jag hade ett släng av halsfluss först, men det avtog efter 3 dagar. Nu har man rethosta och en hel del liter rinnande snor haha mumms va. Inte precis :(

Har även fått ... problem i baken. Ont som FAN gör det ibland. Inte så mycket idag, men igår kväll och natten, jonas var nära att köra mig till akuten, så jävla illa var det alltså. Gaser, hemmorojder ... haha ja, det var inga roliga läsningar man fick när jag googlade. Men ja, det ... jag väntar ut det så får vi se. Det är ju inte så himla farligt idag och just nu. Nej, vill inte vara dålig längre. Det är jobbigt!

Städat ur Jonas gamla lägenhet idag kul som fan .... och imorn ska vi göra det sista. Såå passande när vi har båda barnen också.

Nä, nu ska jag ta ur tvätten...ja, jag har tvättmaskin nu ;)

Sen när barna sover och Jonas kommer hem (han är och kör en vän till örebro) så ska vi mysa ner oss i soffan med tro det eller ej GLÖGG!! hahahaha, Jonas hade en oöppnad flaska i kylen som stått där ett år eller så, men av info från mamma så kan man tydligen dricka den, dom kan hålla sig i år och dar tydligen. Så vadå, det är väl lite mysigt  :) och en skräck film på det. <3




...färga håret imorgon bitti innan städningen också ska jag göra! Mörkbrunt, så det passar mer in till löshåret jag köpte ihop med Tina. Är ap jobbigt att ha löshår alltså!! Ni som har löshår hur fan pallar ni? Det är ju ap tungt och bökigt att få dit så det blir bra... haha shit vad jag klagar, men jag är väl ovan antar jag. Sen när jag väl hade det i en hel dag här .. om det var igår, så hade jag inte haft nå hårspray så det satt bra med mitt hår, täckte över osv. så kan ju vara det också som störde mig men aah... BÖKIGT ÄR ORDET men snyggt när man väl fick till det :P

Men helgen har varit bra annars, spelat sällskapsspel allihopa (Bamse, honungsburks jakten) och grejjat med gips figurer eller betong... aah nåt vitt man blandar i plast figurer sen målar man dom. Haha

åh en till liten fröken som blivit bortskämd av Jonas .... I torsdags så var ju jag hemma då jag var ur kass. Miranda var också hemma. Jonas kom hem i Onsdags kväll så ja, dom två drog iväg och handlade och grejja i typ 3 timmar! Sen kommer dom hem. Miranda med nya strumpor och dansskor (hello kitty) och en bok. INGE BORTSKÄMD ?!

Han är så himla go, min Jonas <3 Puss

Herrå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback