Helvetes söndag.

I Söndags vare tuuungt. För då skulle vi till Jonas lägenhet och städa den :( fy honom.

Så det gjorde vi på morgonen, jag jonas och barnen. Haha  Men det gick faktiskt bra. Vi städa mer än vad vi hade tänkt .... med tanke på två barn med så äre inte det lättaste och städa ur en lägenhet. Men jodå, den blev ren alltid. Men det som var mest jobbigt var alla sakerna som Jonas kom hem hit med. Det var ju inte bara typ 4 säckar .. det var lådor också :( och i min lilla lägenhet jag liksom tänkte " vart fan ska allt få plats" ?!?!?! Jag fick lite halvt panik. Men lilla bea tog ett redigt handtag och röjde ur alla skåp i köket, städskåpet (där det fanns massa skit) och skåpet under bänken. Röjde glas och muggar och tallrikar som jag vet att vi absolut inte behöver ha stå där. Sen så fick allt plats perfekt. Blev så mycket bättre. Super nöjd JA!

Det är bara nu Mirandas garderober som ska röjas. Det står lådor där med leksaker och tomma kartonger från bla. min dammsugare. Sånt där onödigt som man egentligen kan kasta eller ställa ned i förrådet (mitt förråd är typ fullt nu men aja) så, så är det.

Men sen på kvällen kom det bästa.

Efter allt slit och släp. Blod svett och tårar :P



Kom Jonas hem med den här fina buketten och en Ben & Jerry glass till mig :) <3

Bästa pojkvännen i världen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback