Gillar SJ idag!!

ja hej och hå vilket väder!!

Sovit 4-5 timmar inatt, och ja... det var meningen! Jag kommer liksom upp lättast då, pigg och glad ni vet. Och inte den här "burra ned sig i kudden och klicka på snoozzz knappen haha

nej men det är så att ju mindre jag sover, ju lättare kommer lilla bea upp ur sängen :)

Det regna ju imorse och jävligt .. men ut med hunden, in och väcka Miranda. Klä på sig och kladda sig lite. Packa väskan och sen ut genom dörren. Ungen på cykeln och sen dagis... sen tåget.

Jag tillochmed kom precis i tid för ett tåg som då kom .... hm ... det jag skulle ta skulle gå 07.48 typ ... men klockan var 07.41 då jag kom upp på perrongen. WTF?! men det hoppa vi på.

Kaffe på pressbyrån. Sen bara vänta på bussen ...

Hem vägen ialf. (det jag skulle komma fram till) var ju GULD!! Mitt tåg hem skulle inte gå förns en tre-kvart. Så jag går in, köper en dricka och sen sätter mig och väntar ... då det helt plötsligt ropar ut
- Tåg på ingång med tiden 13.10 är nu på ingång

Klockan var väl 13.30 ialf. så jag bah WOOOOHO!!!! går och tar ut en biljet och sätter mig bekvääämt på tåget hem. En 30 min tidigare kom jag hem... det tackar vi för SJ haha sena tåg lönar sig ibland för andra ;) mohahaha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback