Underbara helg



Hejsan hoppsan.

Det är söndag och jag har varit borta sen i fredags.

Jag har haft den mest underbaraste helgen ever! så vill ni veta vad jag gjort?

Berättart ialf. annars spricker jag nog .

Jag var ju inte ledig i fredags ifrån cafet, men jag slutade 13.30 så det var ju skönt, hade dock tänkt att jag skulle gå och lägga mig en timme och sen göra mig iordning. men så blev det ju inte.

Var pigg när jag kom hem och jätte glad för vad jag skulle göra sen på kvällen.

Åkte in till örebro vid 19 tiden. Trodde jag packat ner det nödvändigaste ... men plockade bara med mig lite mat till Tila och en trosa till henne som jag klippte till själv av ett par kalas byxor som var mirandas gamla och försmå, dom passa perfekt. haha Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Underbara helg

Satt och mös lite i soffan med kaffe och tittade till så hundarna gick bra ihop, och såklart gjorde dom det.

Sen gick vi upp på stan, hämtade ut bio biljetterna (paranormal activity 2)

Gick en runda och sen lagom kom vi till bion.

Hahaha filmen var så på hoppande att den skrämde mig så mycket att popcorn lådan kastade jag rakt upp i luften så det flög popcorn på killen framför oss haha

det var kul, för det var precis vad jag hade sagt innan att det skulle inte förvåna mig om jag kastar popcorn.

Efter bion gick vi hem, tog ut hundarna. Sen så mötte vi upp Åsa och resten, vi gick till pitschers och tog en cider eller två.

Steg inte ur sängen förns vid 14-15 tiden på lördag morgonen... awesome!!!

Jag skojade till det och sa "det hinner säkert bli mörkt innan vi gått upp. haha och oj vad rätt jag hade. Vi gick upp duschade och drack kaffe, sen när vi gick ut så var det på g till mörkt haha Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Underbara helg underbart.

Gick över till åsa, fick låna lite kläder och sen så åt vi god mat ifrån nån grekisk restaurang. Glodde lite "2 half men.".

..pizza till kvällsmat. haha

ja, jag har inte varit såhär glad på väldigt länge.

Jag såg framemot en underbar fredag. Det blev en underbar helg istället Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Underbara helg

nu får jag dock sakna honom istället tills vi bestämmer att vi ska ses igen.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback