Härliga dagar!!



Idag är .... var tvungen att kolla va det var för dag haha,

Idag är det torsdag

Jag sitter hemma i min extremt tråkiga soffa, nu när jag varit rätt mycket inne i örebro så känns det som jag är instängd här hemma i kumla. Det lutar mer och mer åt att jag flyttar in till örebro faktiskt. Så mycket finare och roligare där. Vi får se helt enkelt!

Jag åkte in till örebro igår på eftermiddan, tvättade och grejja LITE här hemma innan, det var ett bombnedslag typ när jag åkte hemifrån. Tog med mig Tila såklart. Hoppade av vid södra och gick till johanna och var lite med henne för sen drog hon och skulle jobba och jag och tila tog en promenad ut och träffade Samme en stund. (han jag gick på teater med)

Åsa som bor i närheten, henne gick jag till också. träffa många på samma gång så fort man kommer till örebro, det är kul

Tila har nog aldrig varit så populär som hon var igår och idag, alltså herreguud!!

Det är fan en pina att gå igenom ett fullsmockat torg med folk med en miniatyr till chihuahua det är liksom kommentarerna som :

Men gud kolla vilken liten hund

ååh vad söt,

Titta hunden pappa

en råtta

haha ja, det är roligt med vissa kommentarer faktiskt

Jag träffade ju Samme senare på kvällen sen igen och tiden gick ju och det blev sent så jag stannade kvar i örebro hos jojo, vakna rätt tidigt och gick ut med tila, sen kom jag in igen och då for jojo ut för hon hade typ försovit sig till jobbet haha

Och jag var då inte mindre glad för att jag fick stanna en natt i örebro, då fick jag ju träffa samme igen... fick se hur han bodde osv.

Hemma ca 18.30 och sätter igång och stääädar faktiskt! Skönt var det.

Nej, nu ser jag framemot lördag, då ska jag nämligen titta på match! amerikansk fotboll ska jag på, aldrig sett nåt sånt live så det ska bli rätt kul faktiskt. Dock inte om det blir för mycket smällar, då smäller väl jag av. Men farmor bor ju precis vid planen så i värsta fall kan jag ju springa hem till henne haha

Hahahaha nu har jag blivit tillfrågad om en clone-a-willy !!

Jag ville ha en självlysande så jag kan ha den som nattlampa xD

... så vi får väl se. {#}

Snygging!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback