Flytt imorgon.

Jahopp! Då sitter jag här på golvet framför datorn som står på v-rums bordet.Framför tvn haha lät hur fånigt som helst det där.

Miranda och jag somnade i soffan här förut, jag vakna av att tvn gapa så högt. Såg att pluttan sov så jag la in henne.

Det är tomt på väggarna här, alla prylar är nedpackade i lådor, gardinerna sitter ialf. uppe så det ser inte helt naket ut ialf. Det blir flytt imorgon.

Jag var och fick mina nycklar till lägenheten idag, regnet öste ju ner imorse så jag avvaktade lite med att häva oss ut hehe

Men sen när regnet hade uppehåll så hävde vi oss ut, och självklart åkte vi till lägenheten för att kika lite. Och den var okej. det suger dock att jag inte får den tapetserad och klar innan jag flyttar in men.. jaja. får väl leva med det {#}

Kommer bli awesome när det är klart ialf.

Ska ha lila blommig tapet i mitt sovrum och ljus grönt i Mirandas rum.

Vitt med skimrande medaljongtryck i v-rummet. Syns knappt. Sen är det vitt och lite små blåa blommor fint i köket. passar perfekt med mitt mat bord. Köket älskar jag, gammaldags och .. aa trivssamt.

Ny kyl och frys... NYTT, det lukta nytt när jag öppnade det tillomed. niiiice {#}

Det kommer bli toppen. Hatar , verkligen hatar och spyr på nuvarande tapeterna i sovrummena men .. men men.

nu tappade jag helt bort mig. hamnade i samtal och papper ...så

God natt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback