snö snö snö



Jag är en såndär människa som tycker om snö... att ÅKA till, inte ha hemma!!!

trodde snön hade lämnat oss nu, men nej den verkar vilja stanna! Fy bubblans attans fiskBULLE!!

Va extrem snöstorm när jag tita ut imorse, då var klockan ca 8 på morgonen, Miranda låg och sov i min säng fortfarande... hehe mammas säng måste ju vara magisk :D  snuttan..

but anyway, snön typ försvann när vi väl skulle bege oss ut i snön till dagis, så det var ju lite positivare.

Haha aa just, jag kommer hem, sättermig i soffan när jag har ett litet litet yl ifrån antingen toaletten eller Mirandas rum... haha Tila var instängd på Mirandas rum.  Ja, sådär går det när man ska smita in där man icke får vara. Tur jag bara var borta den korta stunden så jag inte hade haft lektion direkt efter dagis.

Helgen var roande ialf. {#}

This is white btw, Erica knows what I mean....

Jag var på bio och såg Avatar med Erica.

..and this is not..

Vart bjuden på fest hos Einar, en vän till Filip. Så jag följde med Filip o joel hem till Einar. Där var det en del människor, ingen dock jag kände. Men det var kul ändå, så fort man börjat dricka och hänga med i vissa samtal så bekantade jag mig nog med alla. Snacka om att det blev intriger också haha and guess what... det var mellan 3 killar!! Haha, aldrig varit med på maken att det hänt, och då om en tjej som ja, faktiskt var där också! haha aa herregu, det var lite kul och följa.

Fick vin av Filip... Varm & Kall, hade aldrig hört talats som det alls, jag trodde han mena när han frågade mig "dricker du Varm & Kall" för sen snacka han ju om 2 cider också så jag trodde han mena om jag drack varm eller kall cider, för det har man ju hört talats om. Men nej, det var faktiskt ett vin, och det smaka bara sött! äkta kärring dricka!

Smaka exakt som en äppelpaj smakar. helt okej, bara 7% så det var okej.

Klockan börja närma sig 02.00 och Filip fråga mig lite besvärat .. hehe... om jag ville följa med hem till honom. Visst kunde jag väl göra det, hade varit svårt att ta mig hem ändå vid den tiden, dock så ville jag väl inte hem heller.

släpper av 3 personer innan... åker FÖRBI Max, och när vi väl börja närma oss Filip , DÅ kommer han på att han ville till Max..så vi vänder och han får sina 4 hamburgare.. blää. Han får lära känna mig att jag äter sällan haha men en fick han då i mig.

Vi snacka och hade det allmänt trevligt tills vi la oss i den enormt sköna sängen med BIG kuddar {#} my favvi!

fy satan vad mysigt det var då... även fast han snarka {#} nej men det var riktigt mys

oj oj oj.... mmmhm.

 

och nej, vi gjorde faktiskt ingenting!

oh, nu fick jag en invite till spotify, woho.. sliper jag sno Fredriks haha {#}

yeah yeah, var var jag. JO, att vi inte gjorde något, all true!!

Jag har/hade ju min "Pojkvän" här hemma som inte hade en aning om vart jag var. Vi gjorde egentligen slut på själva nyår men jag har velat fram o tilbaka då Jona inte riktigt vile inse faktumet att jag verkligen tappat allt, så mycket vi varit med om på så kort tid.. inte ens ett år var vi tillsammans. suck... vart hittar jag dessa killar?!

Vi prata ialf. när jag kom hem med tåget efter klockan 15, fick Miranda vid tåget då hennes pappa skulle iväg till Ludvika och sen på kryssning  vilken han är på nu)  . Så vi prata lite, han visste om att jag inte varit hemma hos jojo så han var rätt så upprörd. förståeligt.

men jag var ärlig, och förklara för honom för kanske hundraelfte gången att jag tappat känslor, inte ser någon framtid och saknar o bo ensam, visst.. vi ses typ aldrig, bara på helgerna . men tro mig när jag säger att det är faktiskt jobigt efter ettag. Helgerna går ju till honom då, och jag som vill vara mycket med mina vänner och göra annat .. men mycket av det här mäter sig inte med vad som egentligen gjort att jag lessnat, vi bråka väldigt ofta . Speciellt när det hade druckits.. jaa usch.

nu blev det rätt mycke skrivet här så... jag avrundar

BYE!!

p.s Bilden... It´s close! ;D

fick lite roligt och intressant men ändå tråkigt samtal igår med en .. inte så gammal "vän"

...d.s




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback